Wydawcy

eBiuletyn-Newsletter

Reklama

WARUNKI ZAMAWIANIA KSIĄŻEK PRZEZ INTERNET

Jak zamawiać..?

Zapraszamy do obejrzenia oferty - aby przejrzeć ofertę wybieramy interesującą nas kategorię z menu. Możemy tez skorzystać z wyszukiwarki wyszukującej według tytułu, autora, EAN oraz kodu ISBN.

Jak dokonać zakupu?

Aby zamówić książki należy zarejestrować się na stronie. Operację tę przeprowadzamy jednorazowo, a potem posługujemy się swoim pseudonimem i hasłem. Mamy możliwość dokonania osobistych ustawień ułatwiających nam zakupy.

Rejestracja na stronie daje klientom możliwość:

  • składania zamówień
  • śledzenia dokonywanych zakupów
  • przeglądania i otrzymywania aktualizowanych informacjach o nowościach i promocjach
  • pobierania dokumentów w formie elektronicznej

 

Składanie zamówienia:

  • Jeżeli jesteśmy zarejestrowani należy się zalogować się w sklepie. W tym celu wpisujemy nasz pseudonim i hasło w okienku Logowanie.
  • Aby zakupić określony produkt klikamy na znajdujący się przy nim przycisk [Dodaj produkt do koszyka]. Zmiany ilości zamawianych książek możemy dokonać także w koszyku. Do koszyka możemy włożyć dowolną listę produktów, do przeglądania oferty i zamawiania wracamy zamykając koszyk.
  • Gdy już wybraliśmy odpowiednie produkty klikamy na przycisk [Przejdź do formularza zamówienia] znajdujący się na stronie z naszym koszykiem. W kolejnych krokach zostaniemy poproszeni o: podanie adresu, sposobu płatności, sposobu wysyłki. Na samym końcu po sprawdzeniu poprawności podanych danych klikamy na przycisk [Złóż zamówienie] znajdujący się pod formularzem.
  • Klient otrzymuje e-mail potwierdzający złożenie zamówienia. W historii zamówień, dostępnej po zalogowaniu, istnieje możliwość obserwowania statusu zamówienia.


Rabaty i ogólne warunki współpracy:

  • Współpracującym z nami hurtowniom, księgarniom, bibliotekom i innym podmiotom oferujemy negocjowane warunki - rabaty i terminy płatności. Rabat od ceny detalicznej uzależniony jest od sposobu płatności oraz obrotów firmy.
  • W celu uzgodnienia warunków współpracy prosimy o kontakt z Prezesem Zarządu Joanną Świąder -  e-mail: joanna.swiader@dobra28.pl, tel. 22 444 86 90

 

Koszty przesyłki i czas dostarczenia:

  • Wysyłkę zamówionych przez Państwa książek realizujemy w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia. Przesyłki doręczamy przez firmę kurierską OPEK.
  • Przy zamówieniu powyżej 350,00 zł koszty wysyłki pokrywa DOBRA 28 sp. z o.o.
  • W przypadku gdy zamówienie nie przekracza 350,00 zł koszty przesyłki wynoszą 15,00 zł (brutto) za paczkę do 30 kg.

 


Zapomniałeś hasła?


Na to też mamy sposób. Kliknij w okienku Logowanie na [Przypomnij hasło]. Wystarczy jak wpiszesz swój e-mail i klikniesz na przycisku [Przypomnij]. Wyślemy do Ciebie e-mail z nowym hasłem.


Strona głównaStrona główna