Home

Ostatnio przeglądane

Producenci

Wzornictwo i emocje DODRUK CYFROWY

978-83-213-4870-4

Nowy produkt

ARKADY

 
   

59,00zł brutto

Opis

Ilość stron264
Okładkamiękka
Format13.5 x 20.5 cm
AutorDonald A. Norman, Dorota Skalska-Stefańska (tłum.)

Więcej informacji

Znakomita książka światowej sławy naukowca w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki użytkowej, wieloletniego pracownika firmy Apple wyjaśniająca, dlaczego użytkownik wybiera rzeczy ładne i wierzy, że działają one lepiej. Dlaczego wydajemy dużo pieniędzy na ikony wzornictwa, jakie emocje w nas wzbudzają? Lektura przeznaczona jest nie tylko dla projektantów, także dla psychologów, menadżerów, producentów i wszystkich, którzy chcą wiedzieć, dlaczego dokonują takich, a nie innych wyborów konsumenckich.

Produkty powiązane